Blog

Zapraszamy na nasz blog. Po wartościowe treści w postaci postów, artykułów i aktualności. Zapraszamy po treści dla sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm.

Strategiczne podejście do poprawy konwersji w sprzedaży B2B

Czym jest konwersja w sprzedaży B2B? By móc ruszyć w temat strategicznego podejścia do poprawy konwersji w sprzedaży B2B uspójnijmy definicje konwersji. Konwersja w sprzedaży B2B to wskaźnik, który określa, jaki procent potencjalnych klientów przechodzi z jednego etapu procesu sprzedażowego na kolejny, aż do finalizacji zakupu. W praktyce mówi nam,

Czytaj dalej

Trendy w sprzedaży B2B. Co przyniesie 2025 rok?

Przed[słowie] Szklanej kuli ciąg dalszy. Po bardzo poczytnym tekście o trendach w sprzedaży w 2024 roku, przyszedł czas na zmierzenie się z trendami w sprzedaży B2B na 2025 rok. Ciekawy rok przed nami. Niewątpliwie ciekawy. Dużo wydarzeń politycznych i ekonomicznych (wybory USA i PL, potencjalny koniec wojny w Ukrainie) mocno

Czytaj dalej

Zwiększenie skuteczności negocjacji B2B

W świecie biznesu B2B, umiejętność skutecznego negocjowania może mieć ogromny wpływ na sukces firmy. Techniki negocjacyjne to nie tylko zestaw taktyk, ale sztuka, która wymaga ciągłego doskonalenia. Kluczem do osiągnięcia celów w negocjacjach biznesowych jest zrozumienie zasad prowadzenia negocjacji oraz umiejętność dostosowania strategii do konkretnej sytuacji. Ten artykuł zagłębia się

Czytaj dalej

Rekrutacja sprzedawcy, czy wyniku. Trzy Święte Graale Rekrutacji.

Rekrutacja handlowców. Budowanie skutecznego zespołu sprzedaży Jak rekrutować handlowców to jedno z najczęstszych pytań i wyzwań zarządów firm i zarządzających sprzedażą. Rekrutacja sprzedawców to kluczowy proces dla firm, które chcą budować skuteczny zespół sprzedaży. Znalezienie odpowiednich osób na stanowiska sprzedażowe ma ogromny wpływ na wyniki sprzedaży i rozwój organizacji. Firmy

Czytaj dalej

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Nie chcesz, aby cokolwiek Ci umknęło? Wystarczy 10 sekund. Wpisz imię, maila i voila! Obiecujemy nie spamować. No chyba, że wartościowymi treściami.

Blog

Zapraszamy na nasz blog. Po wartościowe treści w postaci postów, artykułów i aktualności. Zapraszamy po treści dla sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm.

Szkolenie sprzedażowe dla Twoich handlowców

Szkolenia handlowców – inwestycja czy strata czasu? Rynek szkoleń sprzedażowych pełen jest skrajnych opinii i podejść do rozwoju handlowców. Niektóre firmy traktują szkolenie handlowców jako nieodłączny element budowania kompetencji zespołu, inne zaś podchodzą do nich z dużą dozą sceptycyzmu. Dlaczego? Wiele zależy od przyjętego podejścia do samej sprzedaży i roli,

Czytaj dalej

Budowanie relacji z klientem

Relacyjne wyzwania Budowanie relacji z klientem to jedno z najczęściej omawianych zagadnień w sprzedaży. Wielu sprzedawców deklaruje, że to właśnie relacje stanowią fundament ich skuteczności handlowej. Jednak jak budować relacje z klientem w sposób przemyślany i efektywny? Nasze obserwacje pokazują, że podejście do tego tematu bywa problematyczne i prowadzi do

Czytaj dalej

Strategia sprzedaży B2B – jak ją stworzyć?

Strategia sprzedaży B2B – jak ją stworzyć? Strategia sprzedaży, szczególnie w B2B jest jak yeti. Mało kto widział, mało kto słyszał. A jak już widział lub słyszał to niewyraźnie, przez chwilę lub w różnych wersjach. Dlaczego tak się dzieje? Dlatego, że temat strategii sprzedaży B2B jest nieuregulowany. Jak sama sprzedaż B2B.

Czytaj dalej

Strategiczne podejście do poprawy konwersji w sprzedaży B2B

Czym jest konwersja w sprzedaży B2B? By móc ruszyć w temat strategicznego podejścia do poprawy konwersji w sprzedaży B2B uspójnijmy definicje konwersji. Konwersja w sprzedaży B2B to wskaźnik, który określa, jaki procent potencjalnych klientów przechodzi z jednego etapu procesu sprzedażowego na kolejny, aż do finalizacji zakupu. W praktyce mówi nam,

Czytaj dalej

Trendy w sprzedaży B2B. Co przyniesie 2025 rok?

Przed[słowie] Szklanej kuli ciąg dalszy. Po bardzo poczytnym tekście o trendach w sprzedaży w 2024 roku, przyszedł czas na zmierzenie się z trendami w sprzedaży B2B na 2025 rok. Ciekawy rok przed nami. Niewątpliwie ciekawy. Dużo wydarzeń politycznych i ekonomicznych (wybory USA i PL, potencjalny koniec wojny w Ukrainie) mocno

Czytaj dalej

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Nie chcesz, aby cokolwiek Ci umknęło? Wystarczy 10 sekund. Wpisz imię, maila i voila! Obiecujemy nie spamować. No chyba, że wartościowymi treściami.