💬 Jesteśmy innowacyjną firmą.
💬 Dobro klientów jest dla naszej firmy priorytetem.
💬 Mamy kompleksowe rozwiązania.
💬 Jakość naszych produktów jest na najwyższym poziomie.
💬 Oferujemy dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania.
💬 Jesteśmy liderem rynku.
A teraz wejdź w buty klienta. Klient słucha tych „wyróżniających” Twoją firmę, pustych, nic nieznaczących, mało skutecznych, wzniosłych i bezrefleksyjnie klepanych przez sprzedawców haseł.
A gdyby tak:
1. Wyłonić dwie najczęściej spotykane w procesie sprzedaży persony zakupowe.
2. Wypisać od 3 do 5 problemów person zakupowych, jakie może rozwiązać sprzedawany przez firmę produkt lub usługa.
3. Przygotować repozytorium case’ów wzmacniających problemowy przekaz i sprzedażowe story.
4. W procesie pozyskania klienta opowiadać o najczęstszych problemach, jakie rozwiązuje sprzedawany produkt lub usługa. Wzmacniając przekaz case’ami. Łamiąc prezentacyjny schemat.
Umiejętność opowiadania o sprzedawanych produktach lub usługach to jedna z ważniejszych umiejętności zespołów sprzedaży. Jak nigdy wcześniej.
Ważne, aby ze słów sprzedawców lał się konkret, a nie woda.