B2B SALES
EXCELLENCE CAMP
B2B Sales Excellence Camp to nasz flagowiec. To szkolenie z technik sprzedaży to nasza duma. Kultowy program (pod wcześniejszą nazwą Sandler Selling Camp) doczekał się już kilkunastu edycji.
To kilkaset przeszkolonych sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm. To cykl czterech 2-dniowych spotkań rozłożonych na 4 miesiące. B2B Sales Excellence Camp to swoiste MBA w świecie sprzedaży. To Camp w wyjątkowym klimacie i w wyjątkowym miejscu.
Terminy spotkań
- październik (2 dni)
- listopad (2 dni)
- grudzień (2 dni)
- styczeń (2 dni)
Lokalizacja
- Fabryka Wełny Pabianice (łódzkie)
Dla kogo jest kurs sprzedażowy?
Zarządzający
sprzedażą
Szkolenie jest dedykowane dla Dyrektorów i Managerów Sprzedaży, którzy poprzez poznane procesy i narzędzia wsparcia sprzedaży chcą doskonalić pracę swojego zespołu, by zwiększyć prawdopodobieństwo dowożenia wyników w sprzedaży.
Właściciele
firm
CEO’s/Founderzy, którzy chcą w końcu poukładać cały obszar sprzedaży. Strategia, procesy sprzedażowe, skuteczna sprzedaż przy pomocy odpowiednich narzędzi i praca z obecnymi klientami.
Sprzedawcy
Osoby prowadzące działania sprzedażowe, które doszły do sprzedażowej ściany i szukają narzędzi aby efektywna sprzedaż w procesie pozyskania klienta i w pracy z obecnymi klientami była wzmocniona.
W trakcie programu:
- Zdefiniujesz lub zaktualizujesz Profil Idealnego Klienta. Odpowiesz na pytanie kto jest a kto nie jest klientem Twojej firmy
- Będziesz wiedzieć, jak właściwie komunikować propozycję wartości kierowaną do Idealnego Klienta
- Otrzymasz Sandlerowskie topowe narzędzia do budowania partnerskiej relacji. Bez gry, bez ściemy i jakichkolwiek niedopowiedzeń na linii ty-klient
- Nauczysz się generować szanse sprzedaży
- Dowiesz się jak pozyskiwać klientów w skuteczny sposób
- Przećwiczysz, jak prowadzić spotkanie sprzedażowe, prezentować i kontrolować sprzedaż
- Dostaniesz narzędzia do pracy z obecnymi klientami
- Przećwiczysz poznanie narzędzia w praktyce – podczas certyfikacji
Agenda
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/7.png)
Moduł 1.
Strategia okiem sprzedawcy
- Sprzedaż B2B oraz kluczowe zasady
- Definiowanie grupy docelowej (ICP)
- Budowanie Persony Zakupowej
- Komunikacja Propozycji Wartości produktu/usługi
- Jakie problemy klientów (i person) rozwiązuje Twój produkt lub usługa
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/16.png)
Moduł 2.
Partnerskie relacje. Sandler Way
- Jak budować partnerskie (i symetryczne) relacje z klientem od pierwszego kontaktu
- Jak unikać „tańca sprzedaży” i sprzedażowej gry ze strony klientów
- Narzędzia do budowania szczerej i WPROST relacji z klientem
- Jak przestrzeń do powiedzenia „nie” buduje wizerunek sprzedawcy premium
- 6 narzędzi do budowania partnerskiej relacji – metodyka sprzedaży Sandlera
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/23.png)
Moduł 3.
Generowanie szans sprzedaży
- Cold mailing. Skuteczne wiadomości sprzedażowe
- Cold calling jako powiew działań retro. Schemat rozmowy telefonicznej
- Social Selling. Jak LinkedIN może pomóc w prospectingu
- Praca na poleceniach. Zapomniane źródło generowania szans sprzedaży
- Narzędzia automatyzujące (w tym AI) i wspierające prospecting
- Działania marketingowe – budowanie sekwencji w działaniach prospectingowych
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/8.png)
Moduł 4.
Spotkanie
sprzedażowe
- Sztuka kwalifikacji i dyskwalifikacji klienta na każdym etapie procesu sprzedaży
- Rozmowa sprzedażowa – przygotowanie do spotkania
- Debiuty podczas spotkań sprzedażowych. Sztuka kontraktowania
- Prowadzenie spotkań z klientami. Najskuteczniejsze scenariusze
- Zadawanie pytań i pogłębianie odpowiedzi. Ćwiczenia praktyczne
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/23.png)
Moduł 5.
Sztuka Mistrzowskiej Prezentacji
Sprzedażowej
- Zasady sprzedażowej prezentacji. Co mówić, by cię słuchano. Warstwa „merytoryka”
- Zasady sprzedażowej prezentacji. Jak mówić, by cię słuchano. Warstwa „show”
- Sztuka sprzedażowej prezentacji. Parszywa 12
- Prezentacja sprzedażowa. Przygotowanie w oparciu o realny case
- Prezentacja sprzedażowa. Prezentacyjne ćwiczenia praktyczne
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/8.png)
Moduł 6.
Symulacje rozmów i kontrolowanie procesu pozyskania klienta
- Symulacje rozmów sprzedażowych w oparciu o scenariusz „najpierw pytaj, potem prezentuj”
- Symulacje rozmów sprzedażowych w oparciu o scenariusz „prezentuj i w trakcie zadawaj pytania”
- Zamykanie spotkania sprzedażowego. Kluczowe pytania
- Kontrola procesu pozyskania klienta. Uzyskiwanie decyzji etapowych na każdym etapie procesu sprzedaży
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/23.png)
Moduł 7.
Account Management
- Praca na obecnych klientach. Kluczowe zasady
- Segmentacja obecnych klientów
- Planowanie pracy na obecnych klientach. Metafora trzech szczytów
- Mapa relacji klienta
- Działania cross i up sell
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/8.png)
Moduł 8.
Certyfikacja
- Symulacja rozmów sprzedażowych w oparciu o poznane narzędzia
- Ocena rozmów przez uczestników Akademii i prowadzących
- Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Podsumowanie Akademii wraz z przekazaniem dalszych działań wdrożeniowych
- Rozdanie certyfikatów ukończenia Akademii
DLACZEGO WARTO?
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/22.png)
Tylko sprawdzone i skuteczne narzędzia
Każdy z uczestników otrzyma sprawdzone w praktyce narzędzia (łącznie 25) – do generowania szans sprzedaży, pozna metody pozyskiwania klientów i otrzyma narzędzia do pracy z obecnymi klientami. W tym narzędzia topowej na świecie metodyki sprzedaży – system sprzedaży Sandlera.
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/16.png)
Eksperci prowadzący
na sali szkoleniowej
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/13.png)
Wymiana doświadczeń
- marketing i sprzedaż
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/4.png)
Klimatyczne
miejsce
Poznaj trenerów
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/11/arek.jpg)
Arkadiusz Chludziński
CEO W SALES EXCELLENCE BOUTIQUE
WYKŁADOWCA NA AGH
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych.
Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie Head of Growth w Bee Talents i CEO w Sales Excellence Boutique (SE.B). Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca AGH. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.
Specjalizacje: budowanie procesów sprzedaży, strategie pozyskania klienta, sztuka sprzedażowej prezentacji.
![](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2023/12/micha.jpg)
Michał Szermelek
KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM
Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.
Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu oraz co za tym idzie tworzeniu i optymalizacji lejków marketingowych.
Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂
Wspomnień czar
Zobacz zdjęcia z poprzednich edycji B2B Sales Excellence Camp.
![jako główne pls](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/jako-glowne-pls-1024x732.jpeg)
![5BECF576-EFA8-414F-98D8-3A45BAD79D72_1_105_c](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/5BECF576-EFA8-414F-98D8-3A45BAD79D72_1_105_c.jpeg)
![7A3FA449-28D4-4BCF-AA61-CA589A6B4901_1_105_c](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/7A3FA449-28D4-4BCF-AA61-CA589A6B4901_1_105_c.jpeg)
![7D1DAACA-A71E-45BD-974E-857495C57E49_1_105_c](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/7D1DAACA-A71E-45BD-974E-857495C57E49_1_105_c.jpeg)
![40BD476B-3A30-4E20-AB3D-6DC13B4AA77E_1_105_c](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/40BD476B-3A30-4E20-AB3D-6DC13B4AA77E_1_105_c.jpeg)
![52FCF692-50B1-4D49-B021-7594FAB8727E_1_105_c](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/52FCF692-50B1-4D49-B021-7594FAB8727E_1_105_c.jpeg)
![237F30AA-75BC-46BB-BA09-3546BC22667A_1_105_c](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/237F30AA-75BC-46BB-BA09-3546BC22667A_1_105_c.jpeg)
![alternatywnie to jako główne pls](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/alternatywnie-to-jako-glowne-pls.jpeg)
![B85944DD-7637-4148-A0F2-D1ED4DAD8763_1_105_c](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/B85944DD-7637-4148-A0F2-D1ED4DAD8763_1_105_c.jpeg)
![EB7F9521-1F26-4A5F-B117-ECC8B0B3EB6D_1_105_c](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/EB7F9521-1F26-4A5F-B117-ECC8B0B3EB6D_1_105_c.jpeg)
![IMG_0366](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0366-1024x731.jpeg)
![IMG_0597](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0597-1024x731.jpeg)
![IMG_0615](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0615-1024x731.jpeg)
![IMG_0623](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0623-1024x731.jpeg)
![IMG_0626](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0626-1024x731.jpeg)
![IMG_0943 2](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0943-2-1024x731.jpeg)
![IMG_0957](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0957-1024x731.jpeg)
![IMG_0964](https://salesboutique.pl/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0964-1024x731.jpeg)
Koszt
-
Early Birds (do 15.09)
-
-
W CENIE:
-
-
Nocleg
-
Wyżywienie
-
Materiały
-
Certyfikat