Blog

Zapraszamy na nasz blog. Po wartościowe treści w postaci postów, artykułów i aktualności. Zapraszamy po treści dla sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm.

Strategiczne podejście do poprawy konwersji w sprzedaży B2B

Czym jest konwersja w sprzedaży B2B? By móc ruszyć w temat strategicznego podejścia do poprawy konwersji w sprzedaży B2B uspójnijmy definicje konwersji. Konwersja w sprzedaży B2B to wskaźnik, który określa, jaki procent potencjalnych klientów przechodzi z jednego etapu procesu sprzedażowego na kolejny, aż do finalizacji zakupu. W praktyce mówi nam,

Czytaj dalej

Trendy w sprzedaży B2B. Co przyniesie 2025 rok?

  Przed[słowie] Szklanej kuli ciąg dalszy. Po bardzo poczytnym tekście o trendach w sprzedaży w 2024 roku, przyszedł czas na zmierzenie się z trendami w sprzedaży B2B na 2025 rok. Ciekawy rok przed nami. Niewątpliwie ciekawy. Dużo wydarzeń politycznych i ekonomicznych (wybory USA i PL, potencjalny koniec wojny w Ukrainie)

Czytaj dalej

Zwiększenie skuteczności negocjacji B2B

W świecie biznesu B2B, umiejętność skutecznego negocjowania może mieć ogromny wpływ na sukces firmy. Techniki negocjacyjne to nie tylko zestaw taktyk, ale sztuka, która wymaga ciągłego doskonalenia. Kluczem do osiągnięcia celów w negocjacjach biznesowych jest zrozumienie zasad prowadzenia negocjacji oraz umiejętność dostosowania strategii do konkretnej sytuacji. Ten artykuł zagłębia się

Czytaj dalej

Rekrutacja sprzedawcy, czy wyniku. Trzy Święte Graale Rekrutacji.

Rekrutacja handlowców. Budowanie skutecznego zespołu sprzedaży Jak rekrutować handlowców to jedno z najczęstszych pytań i wyzwań zarządów firm i zarządzających sprzedażą. Rekrutacja sprzedawców to kluczowy proces dla firm, które chcą budować skuteczny zespół sprzedaży. Znalezienie odpowiednich osób na stanowiska sprzedażowe ma ogromny wpływ na wyniki sprzedaży i rozwój organizacji. Firmy

Czytaj dalej

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Nie chcesz, aby cokolwiek Ci umknęło? Wystarczy 10 sekund. Wpisz imię, maila i voila! Obiecujemy nie spamować. No chyba, że wartościowymi treściami.

Blog

Zapraszamy na nasz blog. Po wartościowe treści w postaci postów, artykułów i aktualności. Zapraszamy po treści dla sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm.

Strategiczne podejście do poprawy konwersji w sprzedaży B2B

Czym jest konwersja w sprzedaży B2B? By móc ruszyć w temat strategicznego podejścia do poprawy konwersji w sprzedaży B2B uspójnijmy definicje konwersji. Konwersja w sprzedaży B2B to wskaźnik, który określa, jaki procent potencjalnych klientów przechodzi z jednego etapu procesu sprzedażowego na kolejny, aż do finalizacji zakupu. W praktyce mówi nam,

Czytaj dalej

Trendy w sprzedaży B2B. Co przyniesie 2025 rok?

  Przed[słowie] Szklanej kuli ciąg dalszy. Po bardzo poczytnym tekście o trendach w sprzedaży w 2024 roku, przyszedł czas na zmierzenie się z trendami w sprzedaży B2B na 2025 rok. Ciekawy rok przed nami. Niewątpliwie ciekawy. Dużo wydarzeń politycznych i ekonomicznych (wybory USA i PL, potencjalny koniec wojny w Ukrainie)

Czytaj dalej

Zwiększenie skuteczności negocjacji B2B

W świecie biznesu B2B, umiejętność skutecznego negocjowania może mieć ogromny wpływ na sukces firmy. Techniki negocjacyjne to nie tylko zestaw taktyk, ale sztuka, która wymaga ciągłego doskonalenia. Kluczem do osiągnięcia celów w negocjacjach biznesowych jest zrozumienie zasad prowadzenia negocjacji oraz umiejętność dostosowania strategii do konkretnej sytuacji. Ten artykuł zagłębia się

Czytaj dalej

Rekrutacja sprzedawcy, czy wyniku. Trzy Święte Graale Rekrutacji.

Rekrutacja handlowców. Budowanie skutecznego zespołu sprzedaży Jak rekrutować handlowców to jedno z najczęstszych pytań i wyzwań zarządów firm i zarządzających sprzedażą. Rekrutacja sprzedawców to kluczowy proces dla firm, które chcą budować skuteczny zespół sprzedaży. Znalezienie odpowiednich osób na stanowiska sprzedażowe ma ogromny wpływ na wyniki sprzedaży i rozwój organizacji. Firmy

Czytaj dalej

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Nie chcesz, aby cokolwiek Ci umknęło? Wystarczy 10 sekund. Wpisz imię, maila i voila! Obiecujemy nie spamować. No chyba, że wartościowymi treściami.