SALES EXCELLENCE CAFE
PaTaThai Powiśle (elektrownia powiśle), Warszawa
Kolejna edycja: 9.05.2025
PROMOCJA!
Użyj kodu WIOSNA aby zapłacić tylko 99 zł + VAT! (niższa cena do 9.04).
SALES EXCELLENCE CAFE
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Sales Excellence Cafe. Już 09.05.2025 roku w Warszawie!
Najważniejsze informacje
- Gdzie: PaTaThai Powiśle, Warszawa
- Kiedy: 9.05.2025
- Cena: 119 zł netto (146,37 zł z VAT)
Użyj kodu WIOSNA, aby zapłacić tylko 99 zł + VAT (niższa cena obowiązuje do 9.04).
Sales Excellence Cafe Warszawa
Zapraszamy na spotkanie Sales Excellence Cafe. Sales Excellence Cafe to cykl inspiracyjnych spotkań, które dedykujemy dla CEO’s/Founderów, Zarządzających Sprzedażą i Sprzedawców.
W imieniu swoim oraz prelegentów: Arkadiusza Chludzińskiego, Marcina Dakowskiego i Michała Szermelka zapraszamy na wydarzenie, które odbędzie się już 9 maja w Warszawie restauracji PaTaThai Powiśle w kultowej Elektrowni Powiśle!
Sprawdź agendę spotkania i zobacz, czy spotkanie jest dla Ciebie!
Agenda
9.30-10.00 pijemy kawę, rozmawiamy 🙂
10.00-10.45 Marcin Dakowski: „Cele to (nie) wszystko”?
- Po co dbać o zespół sprzedażowy (i nie tylko)?
- Jak to robić, czyli jak jako manager.
- Ale też: jak zarządzić górą, gdy góra nie zarządza mną?
10.45-11.30 Michał Szermelek: „Poznać Klienta – czyli co? Prawo Bezpośredniej Informacji w Marketingu i Sprzedaży B2B.”
- Dlaczego większość firm ZMYŚLA w B2B swoich Klientów?
- Jak opisać Profil Klienta oraz Buyer Personę w B2B?
- Jak poznać procesy zakupowe Twoich najlepszych Klientów?
11.50-12.30 Arkadiusz Chludziński: „Trendy w sprzedaży B2B. Co zrobić, by zwiększyć prawdopodobieństwo osiągania rezultatów”?
- Kluczowe trendy w sprzedaży B2B w 2025 roku. Co zmienia się na naszych oczach?
- Wpływ zmian na działania zespołów sprzedaży.
- Co zrobić, by dostosować się do zmian i osiągnąć rezultat?
- Perspektywa zarządzania firmą, sprzedażą i wykonywania działań sprzedażowych.
PROMOCJA! Użyj kodu WIOSNA aby zapłacić tylko 99 zł + VAT! (niższa cena obowiązuje do 9.04).
KOMU DEDYKUJEMY SPOTKANIE?
Zarządzający
sprzedażą
Szukających sposobów na zwiększenie prawdopodobieństwa w osiąganiu wyników
w sprzedaży.
Właściciele
firm
Chcący zweryfikować, czy Zarządzający Sprzedażą w istocie robią wszystko, co powinni robić, by dowieźć wynik.
Sprzedawcy
Chcący przejrzeć się w "sprzedażowym lustrze". Czy działania, w sprzedaży, które podejmują zbliżają ich do osiągnięcia rezultatów.
Poznaj PROWADZĄCYCH

Arkadiusz Chludziński
CEO W SALES EXCELLENCE BOUTIQUE
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych.
Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie Founder w Sales Excellence Boutique.
Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.
W Sales Excellence Boutique odpowiada za projekty wdrożeniowe w duchu rezultatu oraz rozwojowe dedykowane siłom sprzedaży.

MARCIN
DAKOWSKI
C-LEVEL ADVISOR, SPEAKER
EX INPOST, EBILET, FIXLY, OLX, MCKINSEY
Doradca zarządów. Szkoli w obszarze budowy i restrukturyzacji organizacji. Pracuje ze startupami w tematach skalowania i org design.
Trener w EY Academy of Business. Mentor w ramach MIT Enterprise Forum, BCG EmpowerPL, czy Vital Voices. Członek kapituły Forbes 25u25.
W wolnych chwilach – żeglarz

MICHAŁ
SZERMELEK
KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM
Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.
Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu i tworzeniu oraz optymalizacji lejków marketingowych.
Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂
PROMOCJA! Użyj kodu WIOSNA aby zapłacić tylko 99 zł! + VAT (niższa cena obowiązuje do 9.04).
Koszt
Użyj kodu "WIOSNA"!
-
W CENIE:
-
-
Udział w spotkaniu
-
Zdrowa przerwa kawowa
-
Networking