Kuźniar i Chludziński Sales Presentation Mastery 22-23.02.2024. Sprawdź program i zarezerwuj miejsce dla siebie!

SALES EXCELLENCE CAFE

Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Sales Excellence Cafe. Już 19.04.2024 roku zawitamy do pięknego i magicznego Wrocławia!

Najważniejsze informacje

sales excellence cafe wrocław

Zapraszamy na spotkanie Sales Excellence Cafe. Sales Excellence Cafe to cykl inspiracyjnych spotkań, które dedykujemy dla CEO’s/Founderów, Zarządzających Sprzedażą i Sprzedawców. 

W imieniu swoim oraz prelegentów: Arkadiusza Chludzińskiego, Marcina Dakowskiego i Michała Szermelka zapraszamy na wydarzenie, które odbędzie się już 19. kwietnia we Wrocławiu. W Hotelu The Bridge. 

Sprawdź agendę spotkania i zobacz, czy spotkanie jest dla Ciebie!

Agenda

9.30-10.00 pijemy kawę, rozmawiamy 🙂

10.00-10.35 Arkadiusz Chludziński: „Trendy w sprzedaży B2B. Co zrobić, by zwiększyć prawdopodobieństwo osiągania rezultatów”?

  • Kluczowe trendy w sprzedaży B2B. Co zmienia się na naszych oczach?
  • Wpływ zmian na działania zespołów sprzedaży. 
  • Co zrobić, by dostosować się do zmian i osiągnąć rezultat? Perspektywa zarządzania firmą, sprzedażą i wykonywania działań sprzedażowych. 
 

10.35-11.10 Michał Szermelek: „Marketing to nie posty na Facebooku – co możesz zrobić w marketingu B2B, żeby dowieźć wynik”?

  • Czym powinien zajmować się marketing B2B, by realnie wspierać rozwój firmy?
  • W jaki sposób dział sprzedaży może zachęcać marketing do właściwych działań?
  • Jakie rodzaje aktywności marketingowych może podejmować sprzedawca samodzielnie?

11.30-12.10 Marcin Dakowski: „Cele to (nie) wszystko”?

  • Po co dbać o zespół sprzedażowy (i nie tylko)?
  • Jak to robić, czyli jak jako manager. 
  • Ale też: jak zarządzić górą, gdy góra nie zarządza mną? 
 

12.10-12.30 Sesja Q&A – pytania i odpowiedzi dla wytrwałych! Moderacja: Paweł Świć. 

KOMU DEDYKUJEMY SPOTKANIE?

Zarządzający
sprzedażą

Szukających sposobów na zwiększenie prawdopodobieństwa w osiąganiu wyników
w sprzedaży.

Właściciele
firm

Chcący zweryfikować, czy Zarządzający Sprzedażą w istocie robią wszystko, co powinni robić, by dowieźć wynik.

Sprzedawcy


Chcący przejrzeć się w "sprzedażowym lustrze". Czy działania, w sprzedaży, które podejmują zbliżają ich do osiągnięcia rezultatów.

Poznaj PRELEGENTÓW

Arkadiusz Chludziński

FOUNDER SALES EXCELLENCE BOUTIQUE WYKŁADOWCA NA AGH

Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie CEO i Founder w Sales Excellence Boutique. 

Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca AGH. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.

W Sales Excellence Boutique odpowiada za projekty wdrożeniowe w duchu rezultatu oraz rozwojowe dedykowane siłom sprzedaży. Specjalizacje: budowanie procesów sprzedaży, strategie pozyskania klienta, sztuka sprzedażowej prezentacji.

Poznaj PRELEGENTÓW

MARCIN DAKOWSKI

C-LEVEL ADVISOR, SPEAKER
EX INPOST, EBILET, FIXLY, OLX, MCKINSEY

Były członek Zespołu Zarządzającego InPost, prezes eBilet Polska, twórca Fixly.pl, szef OLX Praca i konsultant w McKinsey&Company. 
 
Doradca zarządów. Szkoli w obszarze budowy i restrukturyzacji organizacji. Pracuje ze startupami w tematach skalowania i org design. 

Trener w EY Academy of Business. Mentor w ramach MIT Enterprise Forum, BCG EmpowerPL, czy Vital Voices. Członek kapituły Forbes 25u25. 

W wolnych chwilach – żeglarz

Poznaj PRELEGENTÓW

MICHAŁ SZERMELEK

KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM

Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.

Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu oraz co za tym idzie tworzeniu i optymalizacji lejków marketingowych. 

Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂

zapis na wydarzenie

Zapraszamy do zapisu. Podaj imię, nazwisko oraz mail.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami. Chętnie na nie odpowiemy!