Kuźniar i Chludziński Sales Presentation Mastery 22-23.02.2024. Sprawdź program i zarezerwuj miejsce dla siebie!

Otwarte warsztaty sprzedażowe

Fabryka wełny, Pabianice
Kolejna edycja: marzec 2025

B2B SALES
EXCELLENCE CAMP

B2B Sales Excellence Camp to nasz flagowiec. To szkolenie z technik sprzedaży to nasza duma. Kultowy program (pod wcześniejszą nazwą Sandler Selling Camp) doczekał się już kilkunastu edycji.

To kilkaset przeszkolonych sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm. To cykl czterech 2-dniowych spotkań rozłożonych na 4 miesiące. B2B Sales Excellence Camp to swoiste MBA w świecie sprzedaży. To Camp w wyjątkowym klimacie i w wyjątkowym miejscu.

Terminy spotkań

CENA

Lokalizacja

Dla kogo jest kurs sprzedażowy?

Zarządzający
sprzedażą

Szkolenie jest dedykowane dla Dyrektorów i Managerów Sprzedaży, którzy poprzez poznane procesy i narzędzia wsparcia sprzedaży chcą doskonalić pracę swojego zespołu, by zwiększyć prawdopodobieństwo dowożenia wyników w sprzedaży.

Właściciele
firm

CEO’s/Founderzy, którzy chcą w końcu poukładać cały obszar sprzedaży. Strategia, procesy sprzedażowe, skuteczna sprzedaż przy pomocy odpowiednich narzędzi i praca z obecnymi klientami.

Sprzedawcy


Osoby prowadzące działania sprzedażowe, które doszły do sprzedażowej ściany i szukają narzędzi aby efektywna sprzedaż w procesie pozyskania klienta i w pracy z obecnymi klientami była wzmocniona.

W trakcie programu:

Agenda

Moduł 1.
Strategia okiem sprzedawcy

Efekt: Uczestnik określi kto jest a kto nie jest jego klientem, jaką ma dla grupy docelowej propozycję wartości oraz jakie problemy (firmy i person zakupowych) rozwiązuje.

Moduł 2.
Partnerskie relacje. Sandler Way

Efekt: Po module uczestnik będzie sprawnie posługiwał się narzędziami do budowania partnerskiej relacji. Opartej o 3 fundamenty.

Moduł 3.
Generowanie szans sprzedaży

Efekt: Uczestnik będzie gotowy do prowadzenia efektywnych działań nakierowanych na generowanie szans sprzedaży. Otrzyma narzędzia, które zwiększą skuteczność w prowadzonych działaniach prospectingowych.

Moduł 4.
Spotkanie
sprzedażowe

Efekt: Uczestnik wie, jak prowadzić spotkania sprzedażowe w oparciu o najskuteczniejsze scenariusze.

Moduł 5.
Sztuka Mistrzowskiej Prezentacji
Sprzedażowej

Efekt: Uczestnik opanował sztukę sprzedażowej prezentacji. Wie co mówić, by go słuchano i jak mówić, by go słuchano.

Moduł 6.
Symulacje rozmów i kontrolowanie procesu pozyskania klienta

Efekt: Uczestnik potrafi prowadzić spotkania w dwóch najskuteczniejszych scenariuszach spotkań sprzedażowych, wie jak kontrolować pozyskanie klienta i uzyskiwać wiążące decyzje od klienta.

Moduł 7.
Account Management

Efekt: Po module uczestnik wie jak należy pracować z obecnymi klientami. Ma narzędzia do zdobywania trzech szczytów. Utrzymania współpracy, rozwijania współpracy i umiejętnego „rozpychania się po organizacji klienta”.

Moduł 8.
Certyfikacja

Efekt: Po module uczestnik wie, jak wykorzystać konkretne narzędzia w praktyce. Otrzymuje konstruktywną informację zwrotną, dzięki której będzie mógł dalej doskonalić swoją pracę, jako sprzedawca.

poznaj trenerów

Arkadiusz Chludziński

CEO W SALES EXCELLENCE BOUTIQUE, WYKŁADOWCA NA AGH

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych.

Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie Head of Growth w Bee Talents i CEO w Sales Excellence Boutique (SE.B). Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca AGH. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Specjalizacje: budowanie procesów sprzedaży, strategie pozyskania klienta, sztuka sprzedażowej prezentacji.

Michał Szermelek

KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM

Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.

Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu oraz co za tym idzie tworzeniu i optymalizacji lejków marketingowych. 

Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂

Miejsce

Fabryka Wełny Hotel & SPA to stylowy i nowoczesny obiekt usytuowany w Pabianicach k. Łodzi. To pofabryczny Hotel w województwie łódzkim. Mówi się, że to miejsce z duszą!

DLACZEGO WARTO?

Tylko sprawdzone i skuteczne narzędzia

Każdy z uczestników otrzyma sprawdzone w praktyce narzędzia (łącznie 25) – do generowania szans sprzedaży, pozna metody pozyskiwania klientów i otrzyma narzędzia do pracy z obecnymi klientami. W tym narzędzia topowej na świecie metodyki sprzedaży – system sprzedaży Sandlera. 

Eksperci prowadzący
na sali szkoleniowej

Prowadzący z ogromnym doświadczeniem w sprzedaży B2B. Pracujemy na realnych case’ach uczestników. Odpowiadamy na zadawane pytania. Nie boimy się trudnych pytań.

Wymiana doświadczeń
- marketing i sprzedaż

Na sali najczęściej około 14 uczestników. W związku z tym pojawia się przestrzeń do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami oraz nawiązania kontaktów biznesowych.

Klimatyczne
miejsce

Spotykamy się w absolutnie klimatycznym miejscu – Oczyszczalnia Miejsce. Miejsce służy złapaniu sprzedażowej refleksji. No i właściciele karmią obłędnie!

Wspomnień czar

Zobacz zdjęcia z poprzednich edycji B2B Sales Excellence Camp.

Koszt

PLN 9 400 + VAT
  • Early Birds (do 15.12)
  •  
  • W CENIE:
  •  
  • Nocleg
  • Wyżywienie
  • Materiały
  • Certyfikat
PROMOCJA

Co mówią o
nas i o naszych szkoleniach?

Napisz do nas

Bezpośredni kontakt

Potrzebujesz innego szkolenia?

Sprawdź nasze inne programy.