Kuźniar i Chludziński Sales Presentation Mastery 22-23.02.2024. Sprawdź program i zarezerwuj miejsce dla siebie!

SALES EXCELLENCE CAFE

Fabryczna 13, Kraków
Pierwsza edycja: 20 lutego 2026

SALES EXCELLENCE CAFE

Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Sales Excellence Cafe w Krakowie. Pierwsza edycja już w lutym!

Najważniejsze informacje

Sales Excellence Cafe Kraków

Zapraszamy na spotkanie Sales Excellence Cafe! Najbliższe spotkanie w całości poświęcimy tematowi generowania szans sprzedaży. Zarówno w wydaniu marketingowym, jak i sprzedażowym!

W imieniu swoim oraz prelegentów: Arkadiusz Chludziński, Łukasz Kosuniak, Michał Szermelek i Michał Gąszczyk zapraszamy na wydarzenie, podczas którego w dobrym klimacie opowiemy w jaki sposób generować dziś szanse sprzedaży.

Sprawdź tematy wystąpień i agendę spotkania!

Tematy wystąpień

Arkadiusz Chludziński

Śmierć tradycyjnego prospectingu. Czas na Value-DrivenOps.

  • Jak kupują klienci B2B. Co zmienia się na naszych oczach?
  • Wpływ zmian w preferencjach zakupowych klientów B2B na działania nakierowane na generowanie szans sprzedaży. Czy działania “cold” wciąż działają?
  • Najczęstsze błędy w generowaniu szans sprzedaży. Co w fatalnym stylu robią zespoły sprzedaży.
  • Tradycyjny prospecting vs Value DrivenOps. Jak generować szanse sprzedaży w oparciu o wartość dla klienta.
  • 3 sprawdzone metody na Value-DrivenOps.. Case studies.

Michał Szermelek

Generuj zapytania bez opamiętania - jak działać w marketingu, żeby zwiększać liczbę zapytań w 2026?

  • Dlaczego firmy nie generują wystarczająco zapytań?
  • Jakimi działaniami można generować więcej zapytań handlowych?
  • Które z nich będą (prawdopodobnie) pasować do Twojej sytuacji?
  • Dlaczego „więcej leadów” nie zawsze jest najlepszą metryką?
  • Jakie nowe sposoby generowania szans sprzedaży warto wypróbować w 2026?

Łukasz Kosuniak

Dlaczego warto inwestować w markę, nawet jeśli nie masz milionowego budżetu?

  • Marka to nie logo, a konkretna wartość – narzędzie, która realnie wpływa na decyzje zakupowe klientów B2B.
  • Jak mierzyć efektywność marki, jak jej siła skraca proces sprzedaży i obniża koszty pozyskania klienta.
  • Dzielenie się wiedzą to najskuteczniejszy sposób budowania marki eksperckiej – bez nachalnej reklamy.
  • Marka jako narzędzie strategiczne, które wspiera sprzedaż, buduje zaufanie i pozwala wyróżnić się na rynku.

Michał Gąszczyk

RevOps 2026 - jak technologia wspiera generowanie szans sprzedaży?

  • Najczęstsze mity o automatyzacji w sprzedaży i AI. Fakty i dane.
  • RevOps jako fundament pod wdrożenie automatyzacji i AI. Czym jest RevOps i jak może wspierać generowanie szans sprzedaży.
  • Jak technologia wspiera generowanie szans sprzedaży. Przykłady zastosowania technologii i AI po stronie sprzedaży.
  • Jak technologia wspiera generowanie szans sprzedaży. Przykłady zastosowania technologii i AI po stronie marketingu.
  • Wdrożenie automatyzacji i rozwiązań AI. Kiedy rozpoczynać przygodę?

Agenda

9.00 – 9.45 czas na pierwsze rozmowy 🙂
9.45 – 9.55 oficjalne rozpoczęcie Sales Excellence Café.
9.55 – 11.25 czas na prelekcje:

Arkadiusz Chludziński (30 minut)
Michał Szermelek (30 minut)
Łukasz Kosuniak (30 minut)

11.25 – 11.50 czas na kawę i kolejne rozmowy 🙂
11.50 – 12.15 ostatnia prelekcja:

Michał Gąszczyk (25 minut)

12.15 – 12.35 debaty czas (20 minut)
12.35 – 12.45 oficjalne zakończenie wydarzenia
12.45 – 13.00 ostatnie rozmowy 🙂

Mówią o Sales Excellence Cafe

Dzięki za inspirujący dzień i za to, że Gdańsk wreszcie doczekał się takiego wydarzenia 💪💙 Arkadiusz Chludziński, Milivoj Puškar, Michał Szermelek, Mateusz Wachowiak - świetna energia.
Jakub Tomaszewski
Sales Development Manager, iTaxi
Sales Excellence Café nie dla wegan 😉 Jak zwykle samo mięso🥩! Dzięki za Waszą energię 😊
Patrycja Rutkowska-Boś
Senior Key Account Manager, Fagerhult
Jestem pod wrażeniem – od organizacji po merytorykę. Dzięki!
Agnieszka Wiśniewska-Pulikowska
Sales Director, Gi Group
To było wymagające i intensywne doświadczenie. Czysta przyjemność obserwować Was na scenie, rozmawiać w kuluarach, czy przy lunchu. Wracając w piątek z Wrocławia było nam już żal, że to koniec…
Mateusz Wachowiak
Tillio CRM
Było krótko, na temat i w punkt – czyli najlepiej 🙂
Karolina Antonowicz
Chief Revenue Officer, MessageFlow
Sales Excellence Boutique, dziękuję za wczoraj! Było merytorycznie, z fajną energią i z uśmiechem. Spotkałam też dużo znajomych, których nie widziałam od lat. Jednym minus było to, że zabrakło mi czasu na rozmowy ze wszystkimi, więc następnym razem poproszę o zaplanowanie dłuższego spotkania 😎
Aleksandra Hinc
Owner, HiBusiness
Dzięki za jak zwykle świetne, merytoryczne prezentacje! Do zobaczenia następnym razem! 👋
Marika Rybarczyk
CEO Oxylion
Cieszę się, że Gdańsk się w końcu Was doczekał! 🔥 Dzięki za mięso, energię i rozmowy, które w końcu nie były wymuszonym networkingiem 💪
Marcelina Lipska
Digital Marketing Consultant & Strategist, F1Brand
Byłam z Wami już drugi raz i czekam na kolejne spotkania. Esencja x 3!
Olga Trzcińska-Zwierz
Operational Manager, Krohne
Świetny event. Masa merytoryki i dobrych rozmów. Wracam z kilkoma rzeczami do przemyślenia (i wdrożenia) 😎
Łukasz Kuchna
Business Development Manager, PromoTraffic

KOMU DEDYKUJEMY SPOTKANIE?

Zarządzający
sprzedażą i marketingiem B2B

Szukających sposobów
na zwiększenie prawdopodobieństwa
w osiąganiu zamierzonych KPIs i celów.

Właściciele
firm/ ceo/founderzy

Szukający inspiracji ze świata sprzedaży i marketingu B2B oraz współczesnego leadershipu, które z chęcią wdrożą do swojej organizacji.

Sprzedawcy
i marketerzy B2b

Chcący przejrzeć się
w lustrze. Czy działania
w sprzedaży i marketingu, które podejmują, zbliżają ich do osiągnięcia rezultatów.

Poznaj PROWADZĄCYCH

Michał
Gąszczyk

Ekspert w budowie sprzedaży B2B i automatyzacji. Zaczynał w consultingu IT, później jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał zespoły w firmach technologicznych. Jako CEO i współzałożyciel inhire.io od zera zbudował skalowalny dział sprzedaży i rentowny biznes.

Dziś wspiera founderów jako doradca – projektuje strategie sprzedaży, układa procesy i pomaga zespołom rosnąć szybciej. Twórca butiku doradczego revopsi.com, który wspiera klientów we wdrożeniu automatyzacji i rozwiązań AI w obszarze sprzedaży, marketingu i customer success.

Łukasz
Kosuniak

Konsultant i praktyk z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.

Obecnie jako konsultant wspiera firmy w budowaniu i realizacji nowoczesnej strategii marketingu B2B. Dzieli się też wiedzą publikując w prasie specjalistycznej, prowadząc blog i podcast Business Marketer oraz zajęcia z marketingu na uczelniach i programach MBA.
Jest autorem książek: „To jest social selling”, „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „Marketing Automation Krok po Kroku” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.

Arkadiusz
Chludziński

Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Obecnie CEO w Sales Excellence Boutique.

Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing. Wielokrotnie nagradzany prelegent na deskach takich konferencji jak Puls Biznesu, czy Sales Angels.

Michał
Szermelek

Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.

Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu i tworzeniu oraz optymalizacji lejków marketingowych. Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂

WSPOMNIEŃ CZAR

Nasze spotkania mają wyjątkowy klimat. Co prawda nie wszystko da się uchwycić robiąc zdjęcie, ale podjęliśmy próbę. Zobacz fotorelację z naszych poprzednich spotkań. Jak widać dużo uśmiechu, serdeczności i dobrego klimatu. 

Partner wydarzenia

Masz pytania? Napisz do nas!

Bezpośredni kontakt

skuteczna
sprzedaż b2b
już 27-28.11!