SALES EXCELLENCE CAFE
Concordia Design, Wrocław
23 stycznia 2026
-
EARLY BIRDS! Użyj kodu WROCLOVE, aby zapłacić tylko 189 zł + VAT.
Niższa cena tylko do wyczerpania pierwszej puli biletów!
SALES EXCELLENCE CAFE
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Sales Excellence Cafe we Wrocławiu – kolejna edycja już w styczniu!
Najważniejsze informacje
- Gdzie: Concordia Design, Wrocław
- Kiedy: 23 stycznia 2026
- Koszt: 189 zł netto (232,47 zł z VAT)
-
EARLY BIRDS! Użyj kodu WROCLOVE, aby zapłacić tylko 189 zł + VAT.
Niższa cena tylko do wyczerpania pierwszej puli biletów!
Sales Excellence Cafe Wrocław
Zapraszamy na spotkanie Sales Excellence Cafe! Najbliższe spotkanie w całości poświęcimy tematowi generowania szans sprzedaży. Zarówno w wydaniu marketingowym, jak i sprzedażowym!
W imieniu swoim oraz prelegentów: Arkadiusz Chludziński, Łukasz Kosuniak, Michał Szermelek i Michał Gąszczyk zapraszamy na wydarzenie, podczas którego w dobrym klimacie opowiemy w jaki sposób generować dziś szanse sprzedaży.
Sprawdź tematy wystąpień i agendę spotkania!
Tematy wystąpień
Arkadiusz Chludziński
Śmierć tradycyjnego prospectingu. Czas na Value-DrivenOps.
- Jak kupują klienci B2B. Co zmienia się na naszych oczach?
- Wpływ zmian w preferencjach zakupowych klientów B2B na działania nakierowane na generowanie szans sprzedaży. Czy działania “cold” wciąż działają?
- Najczęstsze błędy w generowaniu szans sprzedaży. Co w fatalnym stylu robią zespoły sprzedaży.
- Tradycyjny prospecting vs Value DrivenOps. Jak generować szanse sprzedaży w oparciu o wartość dla klienta.
- 3 sprawdzone metody na Value-DrivenOps.. Case studies.
Michał Szermelek
Generuj zapytania bez opamiętania - jak działać w marketingu, żeby zwiększać liczbę zapytań w 2026?
- Dlaczego firmy nie generują wystarczająco zapytań?
- Jakimi działaniami można generować więcej zapytań handlowych?
- Które z nich będą (prawdopodobnie) pasować do Twojej sytuacji?
- Dlaczego „więcej leadów” nie zawsze jest najlepszą metryką?
- Jakie nowe sposoby generowania szans sprzedaży warto wypróbować w 2026?
Łukasz Kosuniak
Dlaczego warto inwestować w markę, nawet jeśli nie masz milionowego budżetu?
- Marka to nie logo, a konkretna wartość – narzędzie, która realnie wpływa na decyzje zakupowe klientów B2B.
- Jak mierzyć efektywność marki, jak jej siła skraca proces sprzedaży i obniża koszty pozyskania klienta.
- Dzielenie się wiedzą to najskuteczniejszy sposób budowania marki eksperckiej – bez nachalnej reklamy.
- Marka jako narzędzie strategiczne, które wspiera sprzedaż, buduje zaufanie i pozwala wyróżnić się na rynku.
Michał Gąszczyk
RevOps 2026 - jak technologia wspiera generowanie szans sprzedaży?
- Najczęstsze mity o automatyzacji w sprzedaży i AI. Fakty i dane.
- RevOps jako fundament pod wdrożenie automatyzacji i AI. Czym jest RevOps i jak może wspierać generowanie szans sprzedaży.
- Jak technologia wspiera generowanie szans sprzedaży. Przykłady zastosowania technologii i AI po stronie sprzedaży.
- Jak technologia wspiera generowanie szans sprzedaży. Przykłady zastosowania technologii i AI po stronie marketingu.
- Wdrożenie automatyzacji i rozwiązań AI. Kiedy rozpoczynać przygodę?
Agenda
9.00 – 9.45 czas na pierwsze rozmowy 🙂
9.45 – 9.55 oficjalne rozpoczęcie Sales Excellence Café.
9.55 – 11.25 czas na prelekcje:
Arkadiusz Chludziński (30 minut)
Michał Szermelek (30 minut)
Łukasz Kosuniak (30 minut)
11.25 – 11.50 czas na kawę i kolejne rozmowy 🙂
11.50 – 12.15 ostatnia prelekcja:
Michał Gąszczyk (25 minut)
12.15 – 12.35 debaty czas (20 minut)
12.35 – 12.45 oficjalne zakończenie wydarzenia
12.45 – 13.00 ostatnie rozmowy 🙂
Mówią o Sales Excellence Cafe
KOMU DEDYKUJEMY SPOTKANIE?
Zarządzający
sprzedażą
i marketingiem B2B
Szukających sposobów
na zwiększenie prawdopodobieństwa
w osiąganiu zamierzonych KPIs i celów.
Właściciele
firm/
ceo/founderzy
Szukający inspiracji ze świata sprzedaży i marketingu B2B oraz współczesnego leadershipu, które z chęcią wdrożą do swojej organizacji.
Sprzedawcy
i marketerzy B2b
Chcący przejrzeć się
w lustrze. Czy działania
w sprzedaży i marketingu, które podejmują, zbliżają ich do osiągnięcia rezultatów.
Poznaj PROWADZĄCYCH
Michał
Gąszczyk
Ekspert w budowie sprzedaży B2B i automatyzacji. Zaczynał w consultingu IT, później jako Dyrektor Sprzedaży rozwijał zespoły w firmach technologicznych. Jako CEO i współzałożyciel inhire.io od zera zbudował skalowalny dział sprzedaży i rentowny biznes.
Dziś wspiera founderów jako doradca – projektuje strategie sprzedaży, układa procesy i pomaga zespołom rosnąć szybciej. Twórca butiku doradczego revopsi.com, który wspiera klientów we wdrożeniu automatyzacji i rozwiązań AI w obszarze sprzedaży, marketingu i customer success.
Łukasz
Kosuniak
Konsultant i praktyk z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
Obecnie jako konsultant wspiera firmy w budowaniu i realizacji nowoczesnej strategii marketingu B2B. Dzieli się też wiedzą publikując w prasie specjalistycznej, prowadząc blog i podcast Business Marketer oraz zajęcia z marketingu na uczelniach i programach MBA.
Jest autorem książek: „To jest social selling”, „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „Marketing Automation Krok po Kroku” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.
Arkadiusz
Chludziński
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży. Obecnie CEO w Sales Excellence Boutique.
Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing. Wielokrotnie nagradzany prelegent na deskach takich konferencji jak Puls Biznesu, czy Sales Angels.
Michał
Szermelek
Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.
Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu i tworzeniu oraz optymalizacji lejków marketingowych. Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂
-
EARLY BIRDS! Użyj kodu WROCLOVE, aby zapłacić tylko 189 zł + VAT.
Niższa cena tylko do wyczerpania pierwszej puli biletów!
WSPOMNIEŃ CZAR
Nasze spotkania mają wyjątkowy klimat. Co prawda nie wszystko da się uchwycić robiąc zdjęcie, ale podjęliśmy próbę. Zobacz fotorelację z naszych poprzednich spotkań. Jak widać dużo uśmiechu, serdeczności i dobrego klimatu.

















Partner wydarzenia