Blog

Zapraszamy na nasz blog. Po wartościowe treści w postaci postów, artykułów i aktualności. Zapraszamy po treści dla sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm.

Spadek sprzedaży w firmie – jak temu zapobiec?

Spadek przychodów w firmie – co zrobić i na co zwrócić uwagę? Każda firma w ciągu roku miewa lepsze i gorsze okresy. Na wyniki sprzedażowe może wpływać wiele czynników, które nie zawsze są możliwe do kontrolowania. Pandemia, inflacja lub nagły spadek zainteresowania określonym rodzajem usług, mogą spowodować, że targety nie

Czytaj dalej

Strategiczne podejście do poprawy konwersji w sprzedaży B2B

Czym jest konwersja w sprzedaży B2B? By móc ruszyć w temat strategicznego podejścia do poprawy konwersji w sprzedaży B2B uspójnijmy definicje konwersji. Konwersja w sprzedaży B2B to wskaźnik, który określa, jaki procent potencjalnych klientów przechodzi z jednego etapu procesu sprzedażowego na kolejny, aż do finalizacji zakupu. W praktyce mówi nam,

Czytaj dalej

Trendy w sprzedaży B2B. Co przyniesie 2025 rok?

Przed[słowie] Szklanej kuli ciąg dalszy. Po bardzo poczytnym tekście o trendach w sprzedaży w 2024 roku, przyszedł czas na zmierzenie się z trendami w sprzedaży B2B na 2025 rok. Ciekawy rok przed nami. Niewątpliwie ciekawy. Dużo wydarzeń politycznych i ekonomicznych (wybory USA i PL, potencjalny koniec wojny w Ukrainie) mocno

Czytaj dalej

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Nie chcesz, aby cokolwiek Ci umknęło? Wystarczy 10 sekund. Wpisz imię, maila i voila! Obiecujemy nie spamować. No chyba, że wartościowymi treściami.

Blog

Zapraszamy na nasz blog. Po wartościowe treści w postaci postów, artykułów i aktualności. Zapraszamy po treści dla sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm.

Jak prowadzić sprzedaż w modelu Challenger Sale?

Jak prowadzić sprzedaż w modelu Challenger Sale? Sprzedaż zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. To, co działało jeszcze kilka lat temu, dziś może być zwyczajnie nieskuteczne. Klienci są coraz lepiej poinformowani, ale jednocześnie coraz bardziej zagubieni w gąszczu danych, opinii i rozwiązań. Tradycyjne podejście do sprzedaży – budowanie relacji, badanie

Czytaj dalej

Czym jest segmentacja rynku B2B?

Czym jest segmentacja rynku B2B? Segmentacja rynku B2B pozwala na dokładne określenie, które firmy będą najbardziej zainteresowane Twoją ofertą, a także jakie potrzeby i wyzwania stoją przed nimi. Dzięki precyzyjnemu podziałowi rynku możesz odpowiednio dostosować swoją strategię marketingową i sprzedażową do oczekiwań każdej z grup klientów. Jak przeprowadzić skuteczną segmentację?

Czytaj dalej

Spadek sprzedaży w firmie – jak temu zapobiec?

Spadek przychodów w firmie – co zrobić i na co zwrócić uwagę? Każda firma w ciągu roku miewa lepsze i gorsze okresy. Na wyniki sprzedażowe może wpływać wiele czynników, które nie zawsze są możliwe do kontrolowania. Pandemia, inflacja lub nagły spadek zainteresowania określonym rodzajem usług, mogą spowodować, że targety nie

Czytaj dalej

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Nie chcesz, aby cokolwiek Ci umknęło? Wystarczy 10 sekund. Wpisz imię, maila i voila! Obiecujemy nie spamować. No chyba, że wartościowymi treściami.

SALES
EXCELLENCE
CAFE

Warszawa, 9.05.2025!