Otwarte warsztaty sprzedażowe
Fabryka wełny, Pabianice
Kolejna edycja: marzec 2025
B2B SALES
EXCELLENCE CAMP
B2B Sales Excellence Camp to nasz flagowiec. To szkolenie z technik sprzedaży to nasza duma. Kultowy program (pod wcześniejszą nazwą Sandler Selling Camp) doczekał się już kilkunastu edycji.
To kilkaset przeszkolonych sprzedawców, zarządzających sprzedażą i właścicieli firm. To cykl czterech 2-dniowych spotkań rozłożonych na 4 miesiące. B2B Sales Excellence Camp to swoiste MBA w świecie sprzedaży. To Camp w wyjątkowym klimacie i w wyjątkowym miejscu.
Terminy spotkań
- marzec (2 dni)
- kwiecień (2 dni)
- maj (2 dni)
- czerwiec (2 dni)
CENA
- 9 400 zł + VAT
Lokalizacja
- Fabryka Wełny, Pabianice (łódzkie)
Dla kogo jest kurs sprzedażowy?
Zarządzający
sprzedażą
Szkolenie jest dedykowane dla Dyrektorów i Managerów Sprzedaży, którzy poprzez poznane procesy i narzędzia wsparcia sprzedaży chcą doskonalić pracę swojego zespołu, by zwiększyć prawdopodobieństwo dowożenia wyników w sprzedaży.
Właściciele
firm
CEO’s/Founderzy, którzy chcą w końcu poukładać cały obszar sprzedaży. Strategia, procesy sprzedażowe, skuteczna sprzedaż przy pomocy odpowiednich narzędzi i praca z obecnymi klientami.
Sprzedawcy
Osoby prowadzące działania sprzedażowe, które doszły do sprzedażowej ściany i szukają narzędzi aby efektywna sprzedaż w procesie pozyskania klienta i w pracy z obecnymi klientami była wzmocniona.
W trakcie programu:
- Zdefiniujesz lub zaktualizujesz Buyer Personę. Skutecznie odpowiesz na pytanie kto jest a kto nie jest klientem Twojej firmy.
- Będziesz wiedzieć, jak właściwie komunikować propozycję wartości kierowaną do Buyer Persony oraz wyzwania, jakie adresuje sprzedawane przez Ciebie rozwiązanie.
- Przygotujesz procesy sprzedaży w oparciu o procesy zakupowe klientów. Wystandaryzujesz czynności w procesie sprzedaży oraz określisz kluczowe czynności, mające największy wpływ na rezultat.
- Otrzymasz Sandlerowskie topowe narzędzia do budowania partnerskiej relacji. Bez gry, bez ściemy i jakichkolwiek niedopowiedzeń na linii ty-klient
- Nauczysz się generować szanse sprzedaży. Zarówno za pomocą działań marketingowych, jak i sprzedażowych (prospecting).
- Dowiesz się jak pozyskiwać klientów w skuteczny sposób. Otrzymasz narzędzia do zwiększenia efektywności procesu pozyskania klienta B2B lub uwalniania czasu.
- Przećwiczysz, jak prowadzić spotkanie sprzedażowe. Otrzymasz najskuteczniejsze schematy prowadzenia rozmów sprzedażowych.
- Otrzymasz narzędzia do kontrolowania procesu sprzedaży. W myśl zasady zamknij sprzedaż albo zamknij sprawę.
- Dostaniesz narzędzia do pracy z obecnymi klientami. Tak, by nie tylko utrzymywać wolumeny zamówień, ale również skutecznie "rozpychać się łokciami" i zwiększać share of wallet.
- Przećwiczysz poznanie narzędzia w praktyce – podczas certyfikacji
Agenda
Moduł 1.
Strategia okiem sprzedawcy
- Sprzedaż B2B oraz kluczowe zasady.
- Definiowanie Buyer Persony.
- Przygotowanie Propozycji Wartości oraz Wyzwań, jakie adresuje sprzedawane rozwiązanie.
- Określanie metod dotarcia do klientów.
- Jakie problemy klientów (i person) rozwiązuje Twój produkt lub usługa
Moduł 2.
Partnerskie relacje. Sandler Way
- Jak budować partnerskie (i symetryczne) relacje z klientem od pierwszego kontaktu
- Jak unikać „tańca sprzedaży” i sprzedażowej gry ze strony klientów
- Narzędzia do budowania szczerej i WPROST relacji z klientem
- Jak przestrzeń do powiedzenia „nie” buduje wizerunek sprzedawcy premium
- 6 narzędzi do budowania partnerskiej relacji – metodyka sprzedaży Sandlera
Moduł 3.
Generowanie szans sprzedaży
- Cold mailing. Skuteczne wiadomości sprzedażowe
- Cold calling jako powiew działań retro. Schemat rozmowy telefonicznej
- Social Selling. Jak LinkedIN może pomóc w prospectingu
- Praca na poleceniach. Zapomniane źródło generowania szans sprzedaży
- Narzędzia automatyzujące (w tym AI) i wspierające prospecting
- Działania marketingowe – budowanie sekwencji w działaniach prospectingowych
Moduł 4.
Spotkanie
sprzedażowe
- Sztuka kwalifikacji i dyskwalifikacji klienta na każdym etapie procesu sprzedaży
- Rozmowa sprzedażowa – przygotowanie do spotkania
- Debiuty podczas spotkań sprzedażowych. Sztuka kontraktowania
- Prowadzenie spotkań z klientami. Najskuteczniejsze scenariusze
- Zadawanie pytań i pogłębianie odpowiedzi. Ćwiczenia praktyczne
Moduł 5.
Sztuka Mistrzowskiej Prezentacji
Sprzedażowej
- Zasady sprzedażowej prezentacji. Co mówić, by cię słuchano. Warstwa „merytoryka”
- Zasady sprzedażowej prezentacji. Jak mówić, by cię słuchano. Warstwa „show”
- Sztuka sprzedażowej prezentacji. Parszywa 12
- Prezentacja sprzedażowa. Przygotowanie w oparciu o realny case
- Prezentacja sprzedażowa. Prezentacyjne ćwiczenia praktyczne
Moduł 6.
Symulacje rozmów i kontrolowanie procesu pozyskania klienta
- Symulacje rozmów sprzedażowych w oparciu o scenariusz „najpierw pytaj, potem prezentuj”
- Symulacje rozmów sprzedażowych w oparciu o scenariusz „prezentuj i w trakcie zadawaj pytania”
- Zamykanie spotkania sprzedażowego. Kluczowe pytania
- Kontrola procesu pozyskania klienta. Uzyskiwanie decyzji etapowych na każdym etapie procesu sprzedaży
Moduł 7.
Account Management
- Praca na obecnych klientach. Kluczowe zasady
- Segmentacja obecnych klientów
- Planowanie pracy na obecnych klientach. Metafora trzech szczytów
- Mapa relacji klienta
- Działania cross i up sell
Moduł 8.
Certyfikacja
- Symulacja rozmów sprzedażowych w oparciu o poznane narzędzia
- Ocena rozmów przez uczestników Akademii i prowadzących
- Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Podsumowanie Akademii wraz z przekazaniem dalszych działań wdrożeniowych
- Rozdanie certyfikatów ukończenia Akademii
poznaj trenerów
Arkadiusz Chludziński
CEO W SALES EXCELLENCE BOUTIQUE, WYKŁADOWCA NA AGH
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych.
Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie Head of Growth w Bee Talents i CEO w Sales Excellence Boutique (SE.B). Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca AGH. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.
Specjalizacje: budowanie procesów sprzedaży, strategie pozyskania klienta, sztuka sprzedażowej prezentacji.
Michał Szermelek
KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM
Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.
Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu oraz co za tym idzie tworzeniu i optymalizacji lejków marketingowych.
Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂
Miejsce
Fabryka Wełny Hotel & SPA to stylowy i nowoczesny obiekt usytuowany w Pabianicach k. Łodzi. To pofabryczny Hotel w województwie łódzkim. Mówi się, że to miejsce z duszą!
DLACZEGO WARTO?
Tylko sprawdzone i skuteczne narzędzia
Każdy z uczestników otrzyma sprawdzone w praktyce narzędzia (łącznie 25) – do generowania szans sprzedaży, pozna metody pozyskiwania klientów i otrzyma narzędzia do pracy z obecnymi klientami. W tym narzędzia topowej na świecie metodyki sprzedaży – system sprzedaży Sandlera.
Eksperci prowadzący
na sali szkoleniowej
Wymiana doświadczeń
- marketing i sprzedaż
Klimatyczne
miejsce
Wspomnień czar
Zobacz zdjęcia z poprzednich edycji B2B Sales Excellence Camp.
Koszt
-
Early Birds (do 15.12)
-
-
W CENIE:
-
-
Nocleg
-
Wyżywienie
-
Materiały
-
Certyfikat