SALES EXCELLENCE CAFE
Concordia Design, Wrocław
Najbliższe spotkanie: 13 czerwca 2025
Niższa cena tylko do końca maja!
SALES EXCELLENCE CAFE
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Sales Excellence Cafe. Już 13 czerwca 2025 roku we Wrocławiu!
Najważniejsze informacje
- Gdzie: Concordia Design, Wrocław
- Kiedy: 13.06.2025
- Cena: 119 zł netto (146,37 zł z VAT)
Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU, aby zapłacić tylko 99 zł + VAT. Niższa cena tylko do końca maja!
Sales Excellence Cafe Wrocław
Zapraszamy na spotkanie Sales Excellence Cafe. Sales Excellence Cafe to cykl inspiracyjnych spotkań, które dedykujemy dla CEO’s/Founderów, Zarządzających Sprzedażą oraz Marketingiem i osób wykonujących działania sprzedażowe i marketingowe.
W imieniu swoim oraz prelegentów: Arkadiusza Chludzińskiego, Marcina Dakowskiego i Michała Szermelka zapraszamy na wydarzenie, które odbędzie się już 13 czerwca w Concordia Design we Wrocławiu!
Sprawdź agendę spotkania i zobacz, czy spotkanie jest dla Ciebie!
Agenda
9.30-10.00 pijemy kawę, rozmawiamy 🙂
10.00-10.45 Marcin Dakowski: „Cele to (nie) wszystko”?
- Po co dbać o zespół sprzedażowy (i nie tylko)?
- Jak to robić, czyli ja jako manager.
- Ale też: jak zarządzić górą, gdy góra nie zarządza mną?
10.45-11.30 Michał Szermelek: „Poznać Klienta – czyli co? Prawo Bezpośredniej Informacji w Marketingu i Sprzedaży B2B.”
- Dlaczego większość firm ZMYŚLA w B2B swoich Klientów?
- Jak opisać Profil Klienta oraz Buyer Personę w B2B?
- Jak poznać procesy zakupowe Twoich najlepszych Klientów?
11.50-12.30 Arkadiusz Chludziński: „Trendy w sprzedaży B2B. Co zrobić, by zwiększyć prawdopodobieństwo osiągania rezultatów”?
- Kluczowe trendy w sprzedaży B2B w 2025 roku. Co zmienia się na naszych oczach?
- Wpływ zmian na działania zespołów sprzedaży i marketingu B2B.
- Co zrobić, by dostosować się do zmian i osiągać rezultaty?
Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU, aby zapłacić tylko 99 zł + VAT. Niższa cena tylko do końca maja!
KOMU DEDYKUJEMY SPOTKANIE?
Zarządzający
sprzedażą
i marketingiem B2B
Szukających sposobów
na zwiększenie prawdopodobieństwa
w osiąganiu zamierzonych KPIs i celów.
Właściciele
firm/
ceo/founderzy
Szukający inspiracji ze świata sprzedaży i marketingu B2B oraz współczesnego leadershipu, które z chęcią wdrożą do swojej organizacji.
Sprzedawcy
i marketerzy
B2b
Chcący przejrzeć się
w lustrze. Czy działania
w sprzedaży i marketingu, które podejmują, zbliżają ich do osiągnięcia rezultatów.
Poznaj PROWADZĄCYCH

Arkadiusz Chludziński
CEO W SALES EXCELLENCE BOUTIQUE
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych.
Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie Founder w Sales Excellence Boutique.
Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.
W Sales Excellence Boutique odpowiada za projekty wdrożeniowe w duchu rezultatu oraz rozwojowe dedykowane siłom sprzedaży.

MARCIN
DAKOWSKI
C-LEVEL ADVISOR, SPEAKER
EX INPOST, EBILET, FIXLY, OLX, MCKINSEY
Doradca zarządów. Szkoli w obszarze budowy i restrukturyzacji organizacji. Pracuje ze startupami w tematach skalowania i org design.
Trener w EY Academy of Business. Mentor w ramach MIT Enterprise Forum, BCG EmpowerPL, czy Vital Voices. Członek kapituły Forbes 25u25.
W wolnych chwilach – żeglarz

MICHAŁ
SZERMELEK
KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM
Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.
Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu i tworzeniu oraz optymalizacji lejków marketingowych.
Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂
Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU, aby zapłacić tylko 99 zł + VAT. Niższa cena tylko do końca maja!
Koszt
Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU !
-
W CENIE:
-
-
Udział w spotkaniu
-
Zdrowa przerwa kawowa
-
Networking