Kuźniar i Chludziński Sales Presentation Mastery 22-23.02.2024. Sprawdź program i zarezerwuj miejsce dla siebie!

SALES EXCELLENCE CAFE

Concordia Design, Wrocław
Najbliższe spotkanie:
13 czerwca 2025

UWAGA!
Ponad 45 osób zakupiło swój bilet. Pozostało już mniej niż 5 biletów

Jeśli chcesz nabyć bilet to już ostatni moment!

SALES EXCELLENCE CAFE

Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Sales Excellence Cafe. Już 13 czerwca 2025 roku we Wrocławiu!

Najważniejsze informacje

Sales Excellence Cafe Wrocław

Zapraszamy na spotkanie Sales Excellence Cafe. Sales Excellence Cafe to cykl inspiracyjnych spotkań, które dedykujemy dla CEO’s/Founderów, Zarządzających Sprzedażą oraz Marketingiem i osób wykonujących działania sprzedażowe i marketingowe. 

W imieniu swoim oraz prelegentów: Arkadiusza Chludzińskiego, Marcina Dakowskiego i Michała Szermelka zapraszamy na wydarzenie, które odbędzie się już 13 czerwca w Concordia Design we Wrocławiu!

Sprawdź agendę spotkania i zobacz, czy spotkanie jest dla Ciebie!

Agenda

9.30-10.00 pijemy kawę, rozmawiamy 🙂

10.00-10.45 Marcin Dakowski: Manager musi być skuteczny. Ale…czy to wystarczy?

  • Czego powinniśmy wymagać od siebie i naszych managerów?
  • Czego wymaga od managerów rynek?
  • Czy liczy się cokolwiek poza wynikami?

 

10.45-11.30 Michał Szermelek: „Poznać Klienta – czyli co? Prawo Bezpośredniej Informacji w Marketingu i Sprzedaży B2B.”

  • Dlaczego większość firm ZMYŚLA w B2B swoich Klientów?
  • Jak opisać Profil Klienta oraz Buyer Personę w B2B?
  • Jak poznać procesy zakupowe Twoich najlepszych Klientów?

11.50-12.45 Arkadiusz Chludziński: „Trendy w sprzedaży B2B. Co zrobić, by zwiększyć prawdopodobieństwo osiągania rezultatów”?

  • Kluczowe trendy w sprzedaży B2B w 2025 roku. Co zmienia się na naszych oczach?
  • Wpływ zmian na działania zespołów sprzedaży i marketingu B2B.
  • Co zrobić, by dostosować się do zmian i osiągać rezultaty?

UWAGA!
Ponad 45 osób zakupiło swój bilet. Pozostało już mniej niż 5 biletów

Jeśli chcesz nabyć bilet to już ostatni moment!

KOMU DEDYKUJEMY SPOTKANIE?

Zarządzający
sprzedażą i marketingiem B2B

Szukających sposobów
na zwiększenie prawdopodobieństwa
w osiąganiu zamierzonych KPIs i celów.

Właściciele
firm/ ceo/founderzy

Szukający inspiracji ze świata sprzedaży i marketingu B2B oraz współczesnego leadershipu, które z chęcią wdrożą do swojej organizacji.

Sprzedawcy
i marketerzy
B2b

Chcący zweryfikować, czy działania, które podejmują
w sprzedaży i marketingu,
zbliżają ich do osiągnięcia rezultatów.

Poznaj PROWADZĄCYCH

Arkadiusz
Chludziński

CEO W SALES EXCELLENCE BOUTIQUE

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych.

Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie Founder w Sales Excellence Boutique. 

Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.

W Sales Excellence Boutique odpowiada za projekty wdrożeniowe w duchu rezultatu oraz rozwojowe dedykowane siłom sprzedaży. 

MARCIN
DAKOWSKI

C-LEVEL ADVISOR, SPEAKER
EX INPOST, EBILET, FIXLY, OLX, MCKINSEY

Były członek Zespołu Zarządzającego InPost, prezes eBilet Polska, twórca Fixly.pl, szef OLX Praca i konsultant w McKinsey&Company.
 

Doradca zarządów. Szkoli w obszarze budowy i restrukturyzacji organizacji. Pracuje ze startupami w tematach skalowania i org design.

Trener w EY Academy of Business. Mentor w ramach MIT Enterprise Forum, BCG EmpowerPL, czy Vital Voices. Członek kapituły Forbes 25u25.

W wolnych chwilach – żeglarz

MICHAŁ
SZERMELEK

KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM

Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.

Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu i tworzeniu oraz optymalizacji lejków marketingowych.

Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂

Koszt

119 + VAT
  • W CENIE:
  •  
  • Udział w spotkaniu
  • Zdrowa przerwa kawowa
  • Networking
PROMOCJA

WSPOMNIEŃ CZAR

Nasze spotkania mają wyjątkowy klimat. Co prawda nie wszystko da się uchwycić robiąc zdjęcie, ale podjęliśmy próbę. Zobacz fotorelację z naszych poprzednich spotkań. Jak widać dużo uśmiechu, serdeczności i dobrego klimatu. 

Napisz do nas

Bezpośredni kontakt