Kuźniar i Chludziński Sales Presentation Mastery 22-23.02.2024. Sprawdź program i zarezerwuj miejsce dla siebie!

SALES EXCELLENCE CAFE

Concordia Design, Wrocław
Najbliższe spotkanie: 13 czerwca 2025

PROMOCJA! Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU, aby zapłacić tylko 99 zł + VAT.
Niższa cena tylko do końca maja!

SALES EXCELLENCE CAFE

Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Sales Excellence Cafe. Już 13 czerwca 2025 roku we Wrocławiu!

Najważniejsze informacje


Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU, aby zapłacić tylko 99 zł + VAT. Niższa cena tylko do końca maja!

Sales Excellence Cafe Wrocław

Zapraszamy na spotkanie Sales Excellence Cafe. Sales Excellence Cafe to cykl inspiracyjnych spotkań, które dedykujemy dla CEO’s/Founderów, Zarządzających Sprzedażą oraz Marketingiem i osób wykonujących działania sprzedażowe i marketingowe. 

W imieniu swoim oraz prelegentów: Arkadiusza Chludzińskiego, Marcina Dakowskiego i Michała Szermelka zapraszamy na wydarzenie, które odbędzie się już 13 czerwca w Concordia Design we Wrocławiu!

Sprawdź agendę spotkania i zobacz, czy spotkanie jest dla Ciebie!

Agenda

9.30-10.00 pijemy kawę, rozmawiamy 🙂

10.00-10.45 Marcin Dakowski: „Cele to (nie) wszystko”?

  • Po co dbać o zespół sprzedażowy (i nie tylko)?
  • Jak to robić, czyli ja jako manager.
  • Ale też: jak zarządzić górą, gdy góra nie zarządza mną?

 

10.45-11.30 Michał Szermelek: „Poznać Klienta – czyli co? Prawo Bezpośredniej Informacji w Marketingu i Sprzedaży B2B.”

  • Dlaczego większość firm ZMYŚLA w B2B swoich Klientów?
  • Jak opisać Profil Klienta oraz Buyer Personę w B2B?
  • Jak poznać procesy zakupowe Twoich najlepszych Klientów?

 

11.50-12.30 Arkadiusz Chludziński: „Trendy w sprzedaży B2B. Co zrobić, by zwiększyć prawdopodobieństwo osiągania rezultatów”?

  • Kluczowe trendy w sprzedaży B2B w 2025 roku. Co zmienia się na naszych oczach?
  • Wpływ zmian na działania zespołów sprzedaży i marketingu B2B.
  • Co zrobić, by dostosować się do zmian i osiągać rezultaty?

Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU, aby zapłacić tylko 99 zł + VAT. Niższa cena tylko do końca maja!

KOMU DEDYKUJEMY SPOTKANIE?

Zarządzający
sprzedażą i marketingiem B2B

Szukających sposobów
na zwiększenie prawdopodobieństwa
w osiąganiu zamierzonych KPIs i celów.

Właściciele
firm/ ceo/founderzy

Szukający inspiracji ze świata sprzedaży i marketingu B2B oraz współczesnego leadershipu, które z chęcią wdrożą do swojej organizacji.

Sprzedawcy
i marketerzy
B2b

Chcący przejrzeć się
w lustrze. Czy działania
w sprzedaży i marketingu, które podejmują, zbliżają ich do osiągnięcia rezultatów.

Poznaj PROWADZĄCYCH

Arkadiusz Chludziński

CEO W SALES EXCELLENCE BOUTIQUE

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych.

Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie Founder w Sales Excellence Boutique. 

Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.

W Sales Excellence Boutique odpowiada za projekty wdrożeniowe w duchu rezultatu oraz rozwojowe dedykowane siłom sprzedaży. 

MARCIN
DAKOWSKI

C-LEVEL ADVISOR, SPEAKER
EX INPOST, EBILET, FIXLY, OLX, MCKINSEY

Były członek Zespołu Zarządzającego InPost, prezes eBilet Polska, twórca Fixly.pl, szef OLX Praca i konsultant w McKinsey&Company.
 

Doradca zarządów. Szkoli w obszarze budowy i restrukturyzacji organizacji. Pracuje ze startupami w tematach skalowania i org design.

Trener w EY Academy of Business. Mentor w ramach MIT Enterprise Forum, BCG EmpowerPL, czy Vital Voices. Członek kapituły Forbes 25u25.

W wolnych chwilach – żeglarz

MICHAŁ
SZERMELEK

KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM

Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.

Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu i tworzeniu oraz optymalizacji lejków marketingowych.

Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂


Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU, aby zapłacić tylko 99 zł + VAT. Niższa cena tylko do końca maja!

Koszt

119
99 zł + VAT

Użyj kodu WIOSNAWEWROCLAWIU !
  • W CENIE:
  •  
  • Udział w spotkaniu
  • Zdrowa przerwa kawowa
  • Networking
PROMOCJA

Napisz do nas

Bezpośredni kontakt