SALES EXCELLENCE CAFE
Fabryka Porcelany, Katowice
Najbliższe spotkanie: 2 października 2025
EARLY BIRDS! Użyj kodu JESIENWKATO, aby zapłacić tylko 119 zł + VAT. Niższa cena tylko do wyczerpania pierwszej puli biletów!
SALES EXCELLENCE CAFE
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Sales Excellence Cafe. Najbliższa edycja już 2 października w Katowicach!
Najważniejsze informacje
- Gdzie: Fabryka Porcelany, Katowice
- Kiedy: 2 października 2025
-
Koszt: 159 zł netto (195,57 zł z VAT)
EARLY BIRDS! Użyj kodu JESIENWKATO, aby zapłacić tylko 119 zł + VAT. Niższa cena tylko do wyczerpania pierwszej puli biletów!
Sales Excellence Cafe Katowice
Zapraszamy na spotkanie Sales Excellence Cafe. To cykl inspiracyjnych spotkań, które dedykujemy dla CEO’s/Founderów, Zarządzających Sprzedażą oraz Marketingiem i osób wykonujących działania sprzedażowe i marketingowe.
W imieniu swoim oraz prelegentów: Arkadiusz Chludziński, Milivoj Puškar i Michał Szermelek zapraszamy na wydarzenie, które odbędzie się już w październiku w Katowicach w Fabryce Porcelany.
Sprawdź agendę spotkania i zobacz, czy spotkanie jest dla Ciebie!
Agenda
9.15-10.00. Zapraszamy na kawę i pierwsze „pogaduchy”.
10.10-10.45. Michał Szermelek: „Poznać Klienta – czyli co? Prawo Bezpośredniej Informacji w Marketingu i Sprzedaży B2B.”
- Dlaczego większość firm ZMYŚLA w B2B swoich Klientów?
- Jak opisać Profil Klienta oraz Buyer Personę w B2B?
- Jak poznać procesy zakupowe Twoich najlepszych Klientów?
10.45-11.20. Arkadiusz Chludziński: „Trendy w sprzedaży B2B. Co zrobić, by zwiększyć prawdopodobieństwo osiągania rezultatów”?
- Kluczowe trendy w sprzedaży B2B. Co zmienia się na naszych oczach. Czego oczekuje rynek i klienci?
- Wpływ zmian na działania zespołów sprzedaży i marketingu B2B.
- Co zrobić, by dostosować się do zmian i osiągać rezultaty?
11.20-11.40. Czas na kolejną dawkę kawy, herbaty i kolejne rozmowy w kuluarach.
11.40-12.15. Milivoj Puskar. Sales Engine: Jak AI Napędza Przewidywalny Wzrost Sprzedaży.
- Dlaczego proces sprzedaży to nie wszystko. Różnica między procesem sprzedaży a Sales Engine.
- Jak AI wspiera Sales Engine. Strategia. Proces. Sales Excellence. Praktyczne Narzędzia & Case Studies.
- Insighty wdrożeniowe. 90-dniowy plan wdrożenia narzędzi AI wspierających Sales Engine.
12.15-12.30. Sesja Q&A oraz ostatni akt rozmów w kuluarach 🙂
KOMU DEDYKUJEMY SPOTKANIE?
Zarządzający
sprzedażą
i marketingiem B2B
Szukających sposobów
na zwiększenie prawdopodobieństwa
w osiąganiu zamierzonych KPIs i celów.
Właściciele
firm/
ceo/founderzy
Szukający inspiracji ze świata sprzedaży i marketingu B2B oraz współczesnego leadershipu, które z chęcią wdrożą do swojej organizacji.
Sprzedawcy
i marketerzy
B2b
Chcący przejrzeć się
w lustrze. Czy działania
w sprzedaży i marketingu, które podejmują, zbliżają ich do osiągnięcia rezultatów.
Poznaj PROWADZĄCYCH

Arkadiusz
Chludziński
CEO W SALES EXCELLENCE BOUTIQUE
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych.
Pracował w takich firmach jak Orange Polska, Deloitte, PwC, Sandler Training Polska. Były Partner i Head of algorytmia Sprzedaży oraz Board Member w 321 GROW. Obecnie Founder w Sales Excellence Boutique.
Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Sprzedawca nawrócony na marketing.
W Sales Excellence Boutique odpowiada za projekty wdrożeniowe w duchu rezultatu oraz rozwojowe dedykowane siłom sprzedaży.

Milivoj
Puškar
CHIEF COMMERCIAL & BRAND OFFICER W RUNMAGEDDON
Milivoj ma ponad 17-letnie doświadczenie w budowaniu skutecznych strategii biznesowych i zespołów osiągających ponadprzeciętne wyniki. Ex Chief Revenue Officer w Tigers i Co-General Manager w Zepter International Poland.
Milivoj specjalizuje się w transformacji biznesowej, optymalizacji procesów sprzedażowych oraz budowaniu efektywnych zespołów.
Milivoj jest odpowiedzialny w Sales Excellence Boutique za prowadzenie projektów doradczych.

MICHAŁ
SZERMELEK
KONSULTANT MARKETINGU B2B
OWNER W SZERMELEK.COM
Na co dzień zajmuje się marketingiem B2B. Jest uwielbiającym dane marketingowcem z doświadczeniem w całościowym zarządzaniem marketingiem przede wszystkim na rynku B2B. Stawia na skuteczność – lubi analizować dane i odkrywać najbardziej efektywne sposoby pozyskiwania Klientów przy pomocy dostępnych zasobów.
Określiłby siebie jako t-shaped marketera z najbardziej rozwiniętymi kompetencjami w zakresie strategii marketingowej oraz content marketingu. Ma także doświadczenie w growth marketingu i tworzeniu oraz optymalizacji lejków marketingowych.
Wierzy, że dobry marketing to taki, który buduje silne marki i znacząco podnosi wynik finansowy firmy 🙂
Koszt
-
W CENIE:
-
-
Udział w spotkaniu
-
Zdrowa przerwa kawowa
-
Networking
WSPOMNIEŃ CZAR
Nasze spotkania mają wyjątkowy klimat. Co prawda nie wszystko da się uchwycić robiąc zdjęcie, ale podjęliśmy próbę. Zobacz fotorelację z naszych poprzednich spotkań. Jak widać dużo uśmiechu, serdeczności i dobrego klimatu.










